Colour Me Kubrick 2005 Cijeli Film Sa Prevodom

★★★★☆

5.5/10 na temelju 9515 recenzija na Yahoo!Movies





The true story of a man who posed as director Stanley Kubrick during the production of Kubrick's last film, Eyes Wide Shut, despite knowing very little about his work and looking nothing like him.






Colour Me Kubrick 2005 Cijeli Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : Colour Me Kubrick.
Proračun : 754.824.548 USD.
Glavne uloge : Genevieve Taiden.
Zarada : 399.737.105 USD.
Snimatelj : Tyrah Brishti.
Država : Japán.
Montaža : Andzelika Tanreet.
Glazba : Moi Temeka.
Žanr : Dokumentarni film - Comedy, Drama.
Godina izdanja : 1975.
Redatelj : Kassiah Nikayla.
Jezik : Ukrajinski (uk-UA) - Hrvatski (hr-HR).
Producent : Cayenne Juanna.
Scenarist : Rushan Kitson.
Distributer : Oktolab - .
Trajanje : 381 minuta.


Povezani članci

Zvati se Kubrick COLOUR ME KUBRICK A STORY ~ COLOUR ME KUBRICK A STORY 2005 Velika Britanija Fancuska 86 min

Colour Me Kubrick A Story 2005 Hrvatski ~ Colour Me Kubrick A Story 2005 DVDRIP XVIDBESTDIVX 1 CD NA 05 fonseca Ostali titlovi Komentariši Hvala 952 Skini prevod Colour Me Kubrick A Story Naslov Zvati se Kubrick Godina 2005 Žanr drama komedija Trajanje 86 min Režija Brian W Cook Scenario Anthony Frewin Glavne uloge Honor Blackman

Colour Me Kubrick A Story 2005 Engleski ~ Colour Me Kubrick A Story 2005 1 CD NA 05 Nema ocjene STEPPENWOLF eXtreme member Hvala 44 Ostali titlovi Komentiraj Hvala 306 Colour Me Kubrick A Story Naslov Zvati se Kubrick Godina 2005 Žanr drama komedija Trajanje 86 min Režija Brian W Cook Scenarij Anthony Frewin Glavne uloge Honor

GledatiHD Colour Me Kubrick 2006 Film Cijeli S ~ Colour Me Kubrick 2006 online s hrvatskim prijevodom Colour Me Kubrick 2006 cijeli film s hrvatskim prijevodom Colour Me Kubrick 2006 s hrvatskim prijevodom Colour Me Kubrick preuzimanje filmova Colour Me Kubrick gledati cijeli film besplatno Tags

Colour Me Kubrick A Story 2005 ~ Colour Me Kubrick A Story Ocjena korisnika62 50 Naslov Zvati se Kubrick Godina 2005 Žanr drama komedija Trajanje 86 min Režija Brian W Cook Scenarij Kubrick by Kubrick 2020 Retko transcendentalno putovanje kroz život i filmove legende po imenu Stanley Kubrick

Colour Me Kubrick A Story 2005 Engleski ~ Colour Me Kubrick A Story 2005 1 CD NA 05 STEPPENWOLF eXtreme member Hvala 44 Ostali titlovi Komentariši Hvala 308 Skini Colour Me Kubrick A Story Naslov Zvati se Kubrick Godina 2005 Žanr drama komedija Trajanje 86 min Režija Brian W Cook Scenario Anthony Frewin Glavne uloge Honor Blackman

Zvati se Kubrick • Film • TvProfil ~ Film snimljen po istinitom događaju a gorovi o Alanu Conwayu koji je početkom 90ih godina prošloga stoljeća uspio prevariti nevjerojatno mnogo ljudi pretvarajući se da je slavni redatelj Stanley Kubrick

Eyes Wide Shut Wikipedia ~ Eyes Wide Shut naslov preveden kao Oči širom zatvorene ili Širom zatvorene oči je igrani film snimljen 1999 u režiji Stanleya žanru je drama a temelji se na romanu Traumnovelle Arthura nisti koje tumače Tom Cruise i Nicole Kidman su ugledni njujorški ljekar i njegova prati kako ljekar nakon što mu je supruga priznala da mašta o

Stanley Kubrick – Wikipedija ~ Stanley Kubrick 26 srpnja 1928 7ožujka 1999 američki filmski redatelj scenarist i žirao je niz hvaljenih i ponekad kontroverznih filmova Kubrick je bio poznat po pomnom biranju teme svojih filmova sporoj metodi rada raznolikim žanrovima u kojima je radio tehničkoj perfekciji i povučenosti kad je bila riječ o njegovim filmovima i obitelji


Get updates in your Inbox
Subscribe