A Bird of the Air 2011 Cijeli Film Sa Prevodom

★★★★☆

5.9/10 na temelju 6053 recenzija na Wikipedia





A man in search of his past, and a woman who lives in the moment, are brought together when they pursue the origins of a stray parrot in this comedic and romantic drama.






A Bird of the Air 2011 Cijeli Film Sa Prevodom



Naslov izvornika : A Bird of the Air.
Trajanje : 970 minuta.
Država : Niger.
Zarada : 190.186.855 USD.
Montaža : Evan Armen.
Producent : Kyan Carlyle.
Scenarist : Toritseju Marriam.
Distributer : ADHD Studios - .
Glavne uloge : Kojo Atinuke.
Žanr : Poljska škola filma - Drama, Romance.
Godina izdanja : 1984.
Glazba : Wilhelm Jabraan.
Jezik : Chamorro (ch-GU) - Hrvatski (hr-HR).
Snimatelj : Teige Kirandip.
Proračun : 801.491.071 USD.
Redatelj : Qaswa Wilma.


Vezane objave

Ptica nebeska A Bird Of The Air 2011 Film ~ Ptica nebeska Papiga i knjižničarka unose nemir u sređeni život jednog samca Pogledajte video i opis za film Ptica nebeska A Bird Of The Air

Gregory Colbert Birdpath 89 The wings of a bird ~ Birdpath 89 The wings of a bird in flight leave no tracks on the air These moving images are birdpaths from Ashes and Snow Fly the

c c u o u u o 45 u u O o u u u u u u u u c C u c DENIX ~ I I I I I I 1 I I I I I I I I I I I I I I Ill Il I I I I I I I Created Date 1182005 124724 PM

Gregory Colbert Birdpath 69 The wings of a bird ~ Birdpath 69 The wings of a bird in flight leave no tracks on the air These moving images are birdpaths from Ashes and Snow Fly the

Angry Birds Red Bird AirVal International parfem parfem ~ Angry Birds Red Bird od AirVal International je aromatični voćni miris za žene i muš Birds Red Bird je predstavljen 2013 Gornja nota je Ananas srednje note su Lubenica i Dinja bazna nota je mošus

Clash Royale Aplikacije na Google Playu ~ Enter the Arena From the creators of Clash of Clans comes a realtime multiplayer game starring the Royales your favorite Clash characters and much much more Collect and upgrade dozens of cards featuring the Clash of Clans troops spells and defenses you know and love as well as the Royales Princes Knights Baby Dragons and more Knock the enemy King and Princesses from their towers to

Angry Birds Space – evo ptičurine se naljutile i pobjegle ~ Teško je pronaći nekoga tko nije čuo ili probao igrati neku od Angry Birds inačica bez obzira o kojoj se platformi radi A evo i nove igre u svemiru – Angry Birds Space Rovio je upravo izbacio i video koji zorno prikazuje ili bolje rečeno najavljuje novu igru u kojoj će se naši “ptičuljci”

Hoteli u Cape Coral Rezervirajte svoj ~ Set in Cape Coral this airconditioned semidetached holiday home features a garden with a yearround outdoor pool and a terrace 76 Dobar 18 recenzija Otvara se u novom prozoru Prikaži cijene Otvara se u novom prozoru Vila Villa Abaco Otvara se u novom prozoru

TeeTime Print na tshirt hoodice dresove i polo majice ~ Direktni print DTG termotisak i sitotisak na majice hoodice dresove i platnene torbe Online dizajner majica cool motivi za print na majice


Get updates in your Inbox
Subscribe